Συνεχίζεται το σερί με PLE σε νορμάλ ώρα να τα παρακολουθήσεις ζωντανά! 20:00 στηνόμαστε στους δέκτες μας (υπολογιστές, κινητά, whatever) και είμαστε έτοιμοι να απολαύσουμε τους αγαπημένους μας πρωταγωνιστές! Εννοείται πως δε θα έλειπε η αγαπημένη σας στήλη The Graveyard Pit και από αυτό το event. Πόσο μέσα στις προβλέψεις τους θα πέσουν οι WrestleManiac και Κυριάκος Καψής;
Καψής: Θα γίνει μεγάλη μάχη και θα ποντάρω στο αουτσάιντερ Sami Zayn, με τη λογική πως θα «φαγωθούν» οι άλλοι δύο και θα το εκμεταλλευτεί ο Sami…
WrestleManiac: Περιμένω να δω αγώνα επιπέδου Seth Rollins. Ο καλύτερος "δάσκαλος" μπορεί να εξυψώσει από μια σφουγγαρίστρα μέχρι τον Bron Breakker. Εύχομαι να κλέψουν τη βραδιά αυτοί οι δύο. Τώρα για το αποτέλεσμα; Θα έχει νόημα μόνο αν κερδίσει ο Bron Breakker...!
Καψής: Δεν έχω καμμία συμπάθεια -παλαιστικά- στον Bron, σε αντίθεση με τον Seth. Το γεγονός πως ο αγώνας θα είναι steel cage, με κάνει να δώσω το προβάδισμα μου στον Rollins.
WrestleManiac: Υπάρχει άλλη απάντηση από Tiffany Stratton σε αυτό το ματς; Εγώ προσωπικά λειτουργώ κάθε μέρα σε Tiffy Time οπότε δε μπορώ να πω κάτι ενάντια στην "αγάπη" μου!
Καψής:
WrestleManiac: Πιο αδιάφορο ματς από αυτό δε θα μπορούσε να υπάρχει. Θα μου πείτε "Ρε WrestleManiac πρέπει να αναδείξουμε την επόμενη φουρνιά" και θα συμφωνήσω. Απλά ελπίζω να το βάλουν νωρίς γιατί η βραδιά έχει πιο ενδιαφέροντα ματς να δούμε... Α! Αποτέλεσμα; Whoop that Trick!
Καψής: Δεν ξέρω πως μπορεί να χάσει αυτόν τον αγώνα ο Trick Williams. Ολα μου τα λεφτά, λοιπόν, στον…Ματίας Λεσόρ του WWE.






